Известие

Collapse
No announcement yet.

Сдобих се с 156 1.8 !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сдобих се с 156 1.8 !

    Здравейте хора, притежатели на Алфа Миналата седмица и аз се присъединих към вас. Взех е за 6 хилки от пловдив. Цената е нисичка поради следите от ПТП (леки разлики на оттенъка на боята на предния калник и врата). Иначе колата е в доста добро състояние:боя, салон, ходова част. Доста попрочетох из форума, но все пак искам да споделя и моите (макар и обичайни) болежки по автомобила:
    1. Разбрах че е удряна по боята и на места (например под капака, около тапата на носача) има следи от шефове. Като цяло купето е добре(не е усукано), защото няма вибрации и не дърпа при висока скорост. Та мисълта ми е, какви проблеми могат да възникнат в бъдеще.
    2.На ниските обороти 1500 - 2000 се усешта придърпване(той и съединителя е доста рязък), а когато освободя от скорост оборотите играят 500-1500, но на място се застопоряват на 1000
    3.Има ли в крайна сметка смисъл от тези греси за смазване на тампоните, защото и на мен отпред ми прискурцва.
    4.Свети ми индикатора на airbag-а. Рових жици, кантари и т.н., но не мога да намеря тоя управляващ блок(някъде до предпазителите под волана).
    5.Проблема с температурата: градско 80-90 при по висока скорост пада на 70. Някои казват че дори след като сменят термостата и датчика проблема остава. Да рискувам ли да сменям?
    Благодаря ви предварително! Ще помагам и аз с каквото мога!
    ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

  • #2
    Здрасти пич. Мога да ти кажа, че при мен проблемите са абсолютно, ама абосолютно същите.

    И при мен температурата градко е 90, а извън града при висока скорост пада на 70.

    Оборотите и при мен са така. Щом освободя от скорост падат под 1000 и после се връщат на 1000 и стоят така.

    И при мен тампоните поскръцват.

    Свети ми индикатора на ейр бега.

    Единствено с което не си съвпадаме са следите от удар. При мен няма такива

    ЕДИТ: Мисля, че проблем може да се нарече единсвтено Ейрбега.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Колега първо честито

      За всичките неща има писано доста, но като гледам ако не се сменени консумативите, можеш да си приготвиш 1500 лв за постягане на колата и да знаеш, че всичко и е наред.
      "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
      Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
      Opel Astra J GTC

      Comment


      • #4
        Просто ела на някоя от срещите и ще ти обясним някои неща,имаме156 идва редовно.
        Alfa 145 1.8 T.SPARK 97
        Lancia Libra 1.9 jtd SW

        Comment


        • #5
          юхуу нарастваме :P

          Comment


          • #6
            4. Просто от любопитство какво ще стане като откриеш управляващия блок? Една идея може да ти прозвучи нестандартно, налудничево и 100% досега никой от форума не го е предлагал ама що не отидеш на диагностика. Току виж случайно ти казали защо ти свети еърбега.

            5. А дали да рискуваш да караш с повреден термостат?
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Абе нито едно от нещата които пишеш не ми изглеждат много нормални. При мен температурата винаги си е била закована на 90, а игра на оборотите имаше само в началото, почистване на дроселовата клапаоправи нещата, но примен оборотите мърдаха с малко, не от 500-1500.
              Иначе честито, колата се оказа доста по здрава от колкото предполагах, други коли с подобно каране много по бързо са стигали до сериозен ремонт.

              Та най-добре отивай да ти я оправят.

              Comment


              • #8
                Re: Сдобих се с 156 1.8 !

                Първоначално публикувано от inj_petkov_84
                5.Проблема с температурата: градско 80-90 при по висока скорост пада на 70. Някои казват че дори след като сменят термостата и датчика проблема остава. Да рискувам ли да сменям?
                Благодаря ви предварително! Ще помагам и аз с каквото мога!
                Не знам къде си чел, че след смяна на термостата и датчика проблема остава, но на мен ми се струва невъзможно. Смени ги защото когато мотора работи на по-ниска от работната температура (90С) се износва повече и смазването не е толкова добро. Провери си перката дали се включва при изгасена помпа на климатика преди да е стигнал 90С мотора.
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #9
                  Благодаря на всички за изказаните мнения . Ходих в един сервиз в Стара Загора - Примотек, които обслуйва итал. коли. Мисля ча работят с качествени чаркове. Направиха ми калкулация на пурвоначално обслуйване - масло 5 л. Селения 20К; вуздушен, маслен, климатик - филтри; двата ремъка с двете обтяжни и паразитни ролки и гарнитура на главата (това ми се стори странно, защо се сваля и сменя) = около 650 лв. (100 от които за труд). Отделно мисля да сменя термостат за 50-60 лв. и 30 лв. диагностика. Как ви се струват цените и подбора на частите за смяна?
                  П.С. Може и да се престраша за напред да доида на срещите, защото Алфа марката придоби вече сантиментална стоиност за мен
                  П.С 2 - За управляващи блок на airbag-а едното решение е да проверя дали до него достига захранване, ама диагностиката по добре ще каже.
                  ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                  Comment


                  • #10
                    гарнитура на главата
                    Че това от кога е косуматив
                    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                    Comment


                    • #11
                      Ами именно... казаха нещо от сорта, че като сваляли ролките сваляли и нея... б*си!?
                      ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                      Comment


                      • #12
                        Опс! Значи гарнитурата е била на клапаните. А облужването е както следва:

                        -Масло ДВГ selenia 20k - 4л. - 62.40 + 1л. - 16.12
                        -К 1035 - климатик ф-р - 15.00
                        -P 3300 - маслен ф-р - 12.9
                        -AR 318/1 - въздушен ф-р - 14.8

                        За единия ремък:
                        - CR 1821 - обтяжна ролка 112.71
                        - 4083x24 ангр. ремък 62.7
                        - CR 1828 паразитна ролка
                        - 53710-41 гарнитура клапани 65.38

                        За другия ремък:
                        - CD 3267 day обтяжна ролка 80.8
                        - CR 1446 паразитна ролка 38.93
                        - 6 PK 1854 "едиси какъв ремък" ремък 25.17

                        Има ли някой представа за марките на тези стоки или как и каде мога да проверя това в i-net. Ако не така и така утре ще разбера и споделя
                        . И все пак каква е ползата от смяната на тая гарнитура?
                        ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                        Comment


                        • #13
                          като знам,че и на мен ще ми се наложи да сменям всичко това...как вървят цените във Варна,някой знае ли
                          2000 г. 1,8 TS

                          Comment


                          • #14
                            Честито колега!!!! Със здраве да си я караш.
                            Гарнитурата се сменя, защото при смяна на ангренажа се отваря част от двигателя за да се поставят специални пети (доколкото знам на валовете), с които се постига правилно зацепване.
                            ALFA 147 1,6 TS 120hp 2002г.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Сдобих се с 156 1.8 !

                              Първоначално публикувано от inj_petkov_84
                              ...Проблема с температурата: градско 80-90 при по висока скорост пада на 70. Някои казват че дори след като сменят термостата и датчика проблема остава...
                              Абе хора, защо смятате, че това е проблем Естествено, че при висока скорост ще падне температурата, заради насрещния вятър. Особено през тоя сезон. А в града, при ниска скорост е нормално да си е 90.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X